Our last summer

                                                         Kommentarer (0) 2013-01-12 @ 15:53:15 / Everyday
 
 
 
Tror inte jag har varit såhär förkyld på länge.. legat helt däckad i 2 snart 3 dagar nu. Precis när man har börjat med att träna, rida classe och cykla så får man denna slängkyssen.. Men har inbillat mig själv att jag är bättre idag så jag tänkte hälsa på syrran i Båstad senare, kolla lite film och laga mat! 
Inte varit ute och andats frisk luft något heller, man blir ju liite knäpp. Haha, men men har man tråkigt som mig så kan man även göra en liten "inspirations-bok" som jag gjort själv, klippt i lite tidningar mm. Den är fylld med massa sommarbilder och god mat, åh jag längtar så. Gillar inte kylan längre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback