2012-2013

                                                         Kommentarer (0) 2013-01-01 @ 21:38:12 / Everyday
Såhär såg min nyårafton ut:
Det började med att jag tog mitt pick och pack och drog till Matilda i Osby.
Där mötte jag upp Matilda och vi fixade oss för att åka iväg till Hässleholm.
Väl i Hässleholm mötte vi upp med fina människor. Kul att ses igen!
Vi åt god mat..
drack rosa drycker..
...
och stack ner till stan för att se på alla fyrverkerier. 
 
Dock fick jag ingen bra bild där, jag var för upptagen med att hitta en flyktväg därifrån haha! Helt galet vad folk smäller.. och inte normal heller, nej nej då ska man skjuta mitt på marken så att det blir en bomb istället! Ojojoj.. 
Ett nytt år har tagit sin början och detta året har jag lovat mig själv att ta tag i träningen, äta gott och nyttigt samt att ta med mig min kamera till vad än för slags äventyr jag är ute på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback