Knowing me

                                                         Kommentarer (0) 2012-11-30 @ 20:17:33 / Everyday
 
 
 
Okaaj, så nyligen utmanades Anna med att att svara på 11 frågor om henne själv, och därefter utmanade hon 11 andra bloggare including moi. Så då kör vi väl, få se om ni tror ni vet allt som går att veta om mig!
 
1. Vad gör du för att må på bättre humör?

Hmm.. jag brukar lyssna på musik och glömma omvärlden, eller så lägger jag mig i soffan så får mamma ha ett psykologi samtal med mig haha!
2. Beskriv en av dina vänner. 

Då kan jag beskriva en av mina närmsta vänner. Min häst Classe, haha. Han är stor och stark, lyssnar på mina problem och puttar mig väldigt ofta. Han är även Dansk så han förstår inte mig så värst mycket, antar det är därför vi kommer så bra överrens..
 
3. Vad är det konstigaste du har varit med om?

Det händer konstiga saker hela tiden, men en speciell konstig sak måste vara när jag satt i bilen på en bilverkstad, och rätt som det var hissade gubbarna upp bilen i luften för att checka den undertill, och där satt jag och var lite smått rädd. Haha!
 
4. Bästa staden i Sverige och varför?
Måste vara Ängelholm eller Helsingborg, tror jag. Därför jag i praktiskt taget växt upp där när jag var liten, och för att de är två väldigt mysiga städer som jag känner mig bekväm i.
5. Vi säger att du förlorade din ena hand och du ska ersätta det med något, vad? Får ej vara en krok!

Helt klart en huvudmassage-apparat! sååå skönt haha.
6. Favoritgodis?

Choklad/ Ahlgrens bilar.
7.Vem är den roligaste personen du känner och varför?

Min vän "Hallson" haha. Hon är alltid positiv, och sen snackar hon med växjö dialekt så det gör hela saken bättre!
8. Vad driver dig till att skriva på din blogg?

Få ut mina känslor, kanske på ett rätt diskret sätt. Men även för att posta mina bilder jag fotar!
9. Trivs du bäst i stan eller på landet, varför?
LANDET helt klart. Så mycket lugnare, jag kan vara ute i naturen och gå som jag älskar. Speciellt skogen och stranden. Sen känner alla varanda på ett helt annat sätt ute på landet, alla känner alla. I stan bara passerar man förbi varandra i all stress. You can take the girl out of the country, but you can't take the country out of the girl!
10. Ditt bästa minne.

Har många fina minnen.. svårt att nämna bara ett!
11. Bästa boken?
 
The Lucky One av Nicholas Sparks. 
 
 
Sådär, om ni inte visste det vet ni nu! Då väljer jag att utmana 3 pers (lat haha).
Hannah Maria Sara
 
Frågor: 
1. Hur vill du att ditt liv ska se ut om 5 år från nu? 
2. Om du hade fått välja, vart skulle du då blivit född och växt upp någonstans?
3. Din favoritlåt just nu?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback