It's beginning to look a lot like Christmas

                                                         Kommentarer (0) 2012-12-16 @ 18:14:40 / Everyday
 


 
Jaa inte ute iallfall.. all snö har regnat bort! So sad.. men det sägs att det ska minusgrader och snö till helgen igen, så det får vi hoppas på! Igår var jag hos Sara och hade julbak med Kajsa och Anna. Och Sara såklart haha! Samtidigt spelade vi in lite som vi ska ha till en julfilm! Så mysigt!!! Imorse var jag även i stan med mamma och handlade in lite av de sista klapparna!
Ikväll hade jag planerat att dra min rumpa till Skummeslövsstrand. Ska försöka tvinga på pappa några kattungar med innan veckans slut. hehe.. det kommer ju gå som det går. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback