For body and soul

                                                         Kommentarer (1) 2013-10-20 @ 18:14:45 / Everyday
 
 
Har haft två relativt lugna helger nu, vilket jag verkligen behövt! Har vadat i uppgifter och prov, har ca 3 st kvar.. men det känns skönt att det mesta är klart. Förra helgen var jag med min syster i hennes lägenhet, vi drack te, spelade GTA V och kollade film. Lawless med Shia LaBeouf & Tom Hardy och Legend of the Guardians blev det. Två filmer som var väl värda att se! 
Igår begav jag mig till Sara för att se film och ta det lugnt. Source Code med Jake Gyllenhaal (mmmm) och The Guardian med Ashton Kutcher och Kevin Costner i huvudrollerna stod på schemat. 
Men att kolla film är inte det enda som fått min kropp att få ro, jag har även promenerat runt i naturen och tagit en välbehövlig paus från Facebook. Har för tillfället avvaktiverat mitt konto då jag inte riktigt vill med den stress som det orsakar. Man kanske inte tänker så mycket på det, men har man en telefon som man konstant är uppkopplad till så lär man bli galen till slut. Kommer kanske inte vara borta från Facebook såååå länge, det kan bli ett par dar och det kan bli ett par veckor. Men för tillfället håller jag mig till Instagram och min blogg..

Kommentarer
Postat av: maria   

Åh va fin bild på dig mollsaan!!!

Svar: Åhh tack maria!!
molliefondeliusphoto.blogg.se

   2013-10-20 / 20:11:44
   URL: http://mariacharlotte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback