You build your heart of plastic, get cynical and sarcastic

                                                         Kommentarer (2) 2013-01-07 @ 13:11:45 / Animals
 
Igår kollade jag på Berättelsen om Pi på bio med familjen, så bra! Alla färgerna fick en paralyserad nästan. Tror dock aldrig jag varit på bio så mycket som jag har varit under 2012 och framåt. Räknade på det igår, fick det till 12 st minst. Haha.
Sista lediga dagen nu då, tagga.. sitter och bläddrar igenom sommarbilder på tumblr medans jag lyssnar på Passengers nya album. Måste säga att hans nya album är precis lika, om inte ännu mera grymt än förra!
Texterna är sjukligt bra. Nepp nu ska jag njuta av dagen, carpe diem och allt det där!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym   

din header är jätte fin!

   2013-01-08 / 18:43:01
Postat av: Flickan som gick barfota   

din header är jätte fin!

Svar: Tack så mycket!! Din ser väldigt bra ut den med.
molliefondeliusphoto.blogg.se

   2013-01-08 / 18:43:22
   URL: http://www.sammels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback