Only miss the sun when it starts to snow

                                                         Kommentarer (0) 2013-01-26 @ 14:14:59 / Everyday
 
 
Igår fyllde Anna 18 så det firade vi med att gå och se Les Misérables på bio inne i Halmstad. Det var ju en musikal vilket jag fattade efter en 5 minuter haha, först var det lite störigt att dom sjöng igenom hela filmen men man vande sig efter en liten stund. Riktigt bra iallfall, och skådespelarna sjöng sjukt bra! 
 
Nu har jag ju varit "sockerfri" i 3 veckor, dvs jag har inte ätit godis eller druckigt läsk, jag började dagen efter nyår. Jag märker definitivt skillnad, jag är inte lika pösig i ansiktet och inga mörka ringar, jag känner mig piggare och har ett mer balanserat humör. Så igår tänkte jag unna mig en Mocca latte, kärleksmums och fanta. Herre.. fick sockerkick och skakade i händerna, och efter en halvtimme fick jag sån otrolig huvudvärk! Ush och fy för socker nu.. tar jag en godisbit kan jag känna varenda litet sockerkorn som finns i. Så det stämde vad jag hörde, att efter ca 21 dagar utan onödigt socker så har man inte längre någon abstines efter det. Känns mycket bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback