You've kept me wondering

                                                         Kommentarer (0) 2012-12-13 @ 21:50:22 / Everyday
- if it's worth wondering..
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår kväll var jag och lyssnade på en 
spelning inne i Halmstad där bandet Baby Jesus spelade för att hjälpa musikhjälpen i P3 att samla in pengar till barnen i slummen. Spelningen var jättebra! Jag fotade såklart, men utan blixt då min kamera helt plötsligt beslöt sig för att den inte ville fälla upp blixten längre helt enkelt. Such a little bitch.. Men det blev ett par bra bilder ändå!
Annars är jag själv lite seg.. och tänker för mycket.. har ont i huvudet nu. Men sovmorgon imorn, det bör väl lindra det mesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback