When we're older

                                                         Kommentarer (0) 2012-12-26 @ 09:46:07 / Everyday
 
 






 
Idag ska jag ner till Lund för att hälsa på lite släkt. Det ska bli väldigt trevligt med tanke på att det var ett antal år sedan sist! På toppen av allt detta så är jag jätteglad just nu!!! Har precis beställt min nya kamera, och jag kan inte vänta tills jag får hem den!! Tog ca hela dagen att beställa den då Siba's hemsida var överladdad pga att alla i hela Sverige skulle ju såklart handla på mellandagsrean.. funderade ett par gånger att lägga mig ner på golvet och gråta, men det gjorde jag inte. Eller? Som sagt, efter flera timmar lyckades jag få beställt den!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback