I believe in angels, something good in everything I see

                                                         Kommentarer (1) 2012-12-10 @ 16:29:15 / Everyday


 
Jag tycker det kan vara helt okej när det är kallt.. men nu är det förjävla kallt! Inte nog med att det redan är snö och minusgrader, nej då ska det blåsa så mycket att det svider på kinderna.. Längtar tillbaka till sommaren.. fast jag vet att när det är sommar kommer jag ändå längta till vintern igen, konstig som man är! Denna veckan ser relativt lugnt ut, bara ett psykologi prov kvar och därefter är jag klar för terminen, wiho! Ska bli så mysigt med jul igen.

Kommentarer
Postat av: maria   

Engelskaprov också på fredag... :/

Svar: Juste! men det fixar man ^^
molliefondeliusphoto.blogg.se

   2012-12-10 / 16:58:29
   URL: http://mariacharlotte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback